198                MEMOIRES DE PIERRE DE LESTOILE.
nommée Ardante, pour congnoistre du fait des hereti­ques, fauteurs et adherans, traistres et conspirateurs contre la religion, l'Estat et la ville de Paris.
« Sera la chambre composée moictié d'officiers roiaux, moictié de gradués; tous lesquels officiers et gradués seront nommés par le conseil des seize quartiers.
« Auront les gradués pareille puissance et auctorité que les officiers.
« Seront les gradués pourveus au plus-tost par Mon­seigneur d'offices de conseillers au parlement, au lieu des absens tenans le parti contraire.
« En attendant qu'il ait pleu à Monseingneur auto­riser ladite chambre et pourvoir lesdits gradués, ils besongneront incessamment à l'instruccion et jugement des procés contre ceux de la qualité susdite.
cc Chambre : Messieurs Cromé -, president ; Du Til­let, Sanguin, des Landes, Jabin,Le Congneus, de Ma­rillac, Foucher, Fayel, Pinon, Chippart, Chopin, Le Gresle, de Saint-Yon, de Rinssant, Besançon, Anroux; Chaucheri, advocat en ladite chambre; Ameline, pro­cureur; Lochon, greffier.
« Pour huissiers : Drouart, Choulier, Michelet, Gourrier, Dalmendes, Bidault, Poisse, Girard. »
Le mecredi vingtième dudit mois de novembre, fust par Boucher presentée une autre liste au conseil d'Estat, pour ce que la premiere n'avoit esté trouvée bonne, et à lui rendue pour estre reformée. Ladite liste contenoit quarante-quatre conseillers tous du corps de la cour, desquels les noms s'ensuivent :
Chartier, Michon, Chevalier, Hennequin, de Mo­thelon, Du Four, Du Tillet, Belanger,Houderon,Bou-
Digitized by